niedziela, 28 sierpnia 2016

3 Urodziny Bloga





Cześć kochani!

Prawie bym ominęła tak ważne święto!

To już trzeci rok od kiedy zetknęłam się z blogiem. Od tamtego czasu wiele się zmieniło i przybyło wielu czytelników. Zawsze będę podkreślać, że to wszystko dzięki wam.
Czasami wracam do starszych postów i łapię się za głowę. Ale cieszę się z postępów.
Mam nadzieję, że utrzymam się tu jeszcze przez następnych kilka lat i będziecie na mnie czekać.









Co do następnego rozdziału, to już prawie go skończyłam. Myślę, że w następnym tygodniu już się pojawi.
Naprawdę przepraszam, że tak długo czekacie.
Dzięki za komentarze. To moja wielka motywacja.
Kocham was ♥♥♥

2 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy i czekam na kolejny rozdział! Obyś pisała i publikowała jeszcze wiele, wiele lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy z niecierpliwością na Twoją dalszą twórczość! Gratuluję i życzę dużo weny. c:

    OdpowiedzUsuń