niedziela, 19 marca 2017

Bohaterowie

Moi drodzy!
Wiem, że ostatnio was zaniedbałam pozostawiając bloga beż żadnej nowej notki aż na 2 miesiące. Nie będę wam wymieniać powodów, bo i po co. Ważne jest to, że zanim skończy się BTS mam zamiar zająć się czymś nowym. Mam nadzieję, że gdy będę pisać to nowe opowiadanie przyjdzie wena na skończenie BTS'ów w jakiś mało oczywisty sposób.
Jak na razie przed wami bohaterowie. Jeszcze nie wybrałam ostatecznego tytułu, więc zaktualizuję post później. Właściwie to miałam ich nie opisywać, bo sądzę, że chodzi o to by poznać bohaterów w opowiadaniu. Ale jakieś podstawy muszą być.

PS: Dziękuje za propozycje Ann :*   Zrobiłam jak poradziłaś ♥





Imię i Nazwisko: Seunghyun Choi
Wiek: 30 lat
Pochodzenie: Korea Północna







Imię i nazwisko: Jennie Kim
Wiek: 24 lata
Pochodzenie: Las Vegas






 Imię i nazwisko: Soo Hyuk Lee- przyjaciel Seunghyun'a
Wiek: 28 lat
Pochodzenie: Korea Północna





BOHATEROWIE POBOCZNI




Imię i nazwisko: Jaehyo Ahn- czarny charakter
Wiek: 27 lat
Pochodzenie: Singapur




Imię i nazwisko: Yoo Inna - przyjaciółka Jennie
Wiek: 27 lat
Pochodzenie: Las Vegas





Imię i nazwisko: Kim Sung- ryung - matka Jennie Kim
Wiek: 42 lata
Pochodzenie: Las Vegas



Imię i nazwisko: Dong Wook Lee
Wiek: 33 lata
Pochodzenie: Las Vegas




No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że bohaterowie przypadną wam do gustu ^^
Już niedługo będziecie mogli przeczytać prolog ( jest już nawet napisany i sprawdzony) !

Do następnej notki, kochani ♥ ♥ ♥

1 komentarz:

  1. super się zapowiada i jak tylko zobaczyłam TOPa to umarłam z radochy! Tak mi go brak jak jest w wojsku, więc umilisz mi oczekiwanie pisząc o nim:) Weny!!!
    Fighting^^
    I fajowo, że dałaś opisy do postaci:)

    OdpowiedzUsuń