poniedziałek, 24 sierpnia 2015

2 Urodziny Bloga!!

Tak, tak to już dziś! Jest dokładnie 1:17 w nocy. Drugie urodziny bloga czas zacząć!!
Sama nie wierzę, że jestem tu z wami aż dwa lata i, że wy jesteście ze mną. To na prawdę wiele dla mnie znaczy. Te wszystkie wyświetlenia i komentarze są moją dumą. Wielkie dzięki.
W tym roku mieliśmy jeden mały problem, ale został rozwiązany i mam nadzieję, że w następnym roku też będziecie mnie odwiedzać!

Przed chwilą pojawiła się tegoroczna niespodzianka!!! Teraz czekajcie na kolejny rozdział z BTS !!!






                     

5 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego:D
    Myślę, że ten one shot, który się wcześniej pojawił jest najlepszym prezentem z okazji urodzin bloga i ten blog powinien być dumny, że taki one shot się na nim znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej. Nie spodziewałam się takich słów, ale dziękuję bardzo <3
      Może jeszcze w najbliższej przyszłości coś podobnego stworzę.

      Usuń
  2. Opowiadanie z BB zostało już zakończone. Wiem, że wspominałam coś o epilogu, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać więc nwm kiedy to się pojawi. Jak na razie w głowie mam wiele innych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, przez brak internetu nie mogłam świętować urodzin bloga. TT
    Jednak spóźnione wszystkiego najlepszego! Mimo, że jestem na bieżąco krótko, to mimo wszystko zostaje na dłużej i oczekuj komentarzy ode mnie. <3
    ~ White Queen.

    OdpowiedzUsuń